De allra flesta tillverkare hanterar garanti och support med egna resurser och vill att köparen vänder sig direkt till dem för garanti- och supportärenden. De hjälper dig med allt från felsökning till att registrera ett garantiärende. Ibland kan problem lösas direkt vid kontakten med tillverkarens support och då kan man få snabb hjälp utan att behöva skicka in sin produkt på service.

Undrar du om du har garanti kvar på din produkt eller hur du ska gå tillväga för att få din produkt reparerad? Klicka på länkarna nedan så kommer du till respektive tillverkares support- och garantiinformation. I många fall kan du kontrollera din garanti direkt genom att skriva in din produkts serienummer på tillverkarens hemsida.

Är du fortfarande osäker på hur du ska gå tillväga med ditt garantiärende? Kontakta Hi5:s kundtjänst så hjälper vi dig!

Datorer & kringutrustning
Servrar, storage & nätverk
Skrivare & scanners
Telefoni & GPS
Ljud & bild
Programvara
Förbrukning & övrigt
  • 9001
  • 14001
  • 27001
  • OHSAS18001
Hi5 | Pendelgatan 2 | 904 22 Umeå | Tel 090-25000 | Fax 090-25099 | © Copyright 2001-2012 5 High Innovations AB – All rights reserved.
Kundvagn
Visa priser inkl moms?
Varor: 0 stSumma: 0 SEKFrakt: 0 SEK